Zadania w Scratchu (P0): 12 wyzwań

Zadanie: Poniżej znajduje się lista dwunastu wyzwań, każda grupa losuje dla siebie jedno z nich, a następnie stara się je jak najlepiej wykonać.

  1. Gdy naciśniesz klawisz B – duszek się nieco zwiększy, a gdy naciśniesz S – zmniejszy. 
  2. Gdy duszek usłyszy głośny dźwięk, powinien zmieniać swój kolor. 
  3. Gdy duszek jest w górnej ćwiartce sceny, ma mówić “Podoba mi się tu na górze” 
  4. Gdy duszek dotyka czegoś niebieskiego, zaczyna grać wysoki dźwięk, a gdy dotyka czegoś czerwonego – niski dźwięk. 
  5. Gdy dwa duszki się zderzają, jeden z nich ma mówić “Przepraszam”. 
  6. Zawsze gdy kot i pies się do siebie zbliżają, kot ucieka od psa. 
  7. Gdy klikniesz na tło sceny, pojawi się kwiatek w tym miejscu. 
  8. Gdy klikniesz na duszku, drugi duszek zacznie tańczyć. 
  9. Duszek będzie spadał, jakby działała na niego grawitacja, ale zatrzyma się w momencie kontaktu z zielonym podłożem. 
  10. Duszek podąża za kursorem myszki, ale nigdy się do niego bardzo nie zbliża. 
  11. Duszek podąża za czerwoną linią. 
  12. Gdy wynik osiągnie 10, tło sceny się zmieni.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga